Τετάρτη 4 Φεβρουαρίου 2015

ΑΣ ΠΡΟΣΕΥΧΗΘΟΥΜΕ...

ΑΣ ΠΡΟΣΕΥΧΗΘΟΥΜΕ

ἰδιαίτερα γιά τίς δύσκολες ὧρες τοῦ πειρασμοῦ.

·        Κύριέ μου, αἰσθάνομαι τήν ἀνάγκη νά Σέ παρακαλέσω θερμά γιά νά μέ βοηθήσεις καί νά μέ ἐνισχύσεις ἰδιαιτέρως κατά τήν ὥρα τοῦ πειρασμοῦ.
·        Εἴτε ὅταν ὁ πολυμήχανος ἐχθρός προσπαθεῖ νά μέ δελεάσει καί νά μέ παρασύρει στήν ἁμαρτία, εἴτε ὅταν ἡ πονηρή μου φύση ξαναζεῖ μέσα μου καί μέ ὠθεῖ στό κακό, εἴτε ὅταν τό ἁμαρτωλό περιβάλλον γίνεται παγίδα ἕτοιμη νά μέ συλλάβει , τότε Κύριέ μου, τότε ἀκριβῶς αἰσθάνομαι τήν ἀλήθεια τῶν λόγων σου πού ἔλεγες : Χωρίς ἐμένα , δέν μπορεῖτε νά κάνετε τίποτα. «Χωρίς Ἐμοῦ, οὐ δύνασθε ποιεῖν οὐδέν».
·        Δίδε μου, Κύριε, Σέ παρακαλῶ, πάντοτε τήν χάρη Σου καί τήν δύναμή Σου, ὥστε νά μήν παρασύρομαι στήν ἀρχή τοῦ κάθε πειρασμοῦ, ἀλλά νά μένω ἀμετακίνητος καί ἑδραῖος στά ἅγια προστάγματά Σου.  

ΑΜΗΝ