Σάββατο 12 Μαρτίου 2016

ΑΣ ΠΡΟΣΕΥΧΗΘΟΥΜΕ... γιὰ μιὰ ἁγιασμένη Μ. Τεσσαρακοστή



ΑΣ ΠΡΟΣΕΥΧΗΘΟΥΜΕ

γιὰ μιὰ ἁγιασμένη Μ. Τεσσαρακοστή

·        Σ’ εὐχαριστῶ, Κύριέ μου, ποὺ μὲ ἀξιώνεις νὰ εἰσέλθω καὶ φὲτος στὴν ἁγία σου Τεσσαρακοστή.
·        Κὰνε ὥστε αὐτὴν τὴν περίοδο νὰ σὲ νοιώσω περισσότερο κοντὰ μου
    μὲ τὶς ἱερὲς Ἀκολουθίες, ποὺ πλούσια ἡ Ἐκκλησία σου μᾶς προσφέρει,
               μὲ τὴν ἐκτενέστερη προσευχή,
               μὲ τὴν μελέτη σχετικῶν βιβλίων,
               μὲ τὴν αὐτοεξέταση καὶ
               μὲ τὴν μετοχὴ στὰ Ἱερά σου Μυστήρια.
·        Δῶσε μου τὴν δύναμη νὰ μὴν ἐπηρεαστῶ καὶ παρασυρθῶ ἀπὸ τὸ κοσμικὸ φρόνημα καὶ τὶς σειρῆνες ποὺ θὰ ἠχήσουν γύρω μου. Ἐλέησε τὸν κόσμο σου, ποὺ ἀκόμα δὲν σὲ γνώρισε καὶ προσπαθεῖ νὰ ξεδιψάσει μὲ πρόσκαιρες καὶ μάταιες χαρές.
·        Δῶσε, σὲ παρακαλῶ, τέλος, τὴν χαρὰ καὶ τὴν ἀνάπαυση στὴν καρδιὰ μου αὐτὴν ποὺ Ἐσὺ μόνο δίνεις, ὥστε νὰ ζήσω αὐτὴν τὴν περίοδο κατανυκτικὰ, πνευματικὰ καὶ σωτήρια, ὁδηγώντας με ἡ Χάρη Σου στὰ Ἅγιά Σου Πάθη καὶ τὴν λαμπροφόρο Σου Ἀνάσταση.     

αμην