Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου 2019

Νύξεις προσευχῆς


Προσευχὴ τῆς Ἑβδομάδας
(ἀλλὰ καὶ καθημερινή)
ΔΕΥΤΕΡΑ: Θεέ μου δὲν φοβᾶμαι γιὰ τὴν πορεία τῆς ἡμέρας μου, γιατὶ θ’ ἀφήσω Ἐσένα νὰ μὲ ὁδηγεῖς.
ΤΡΙΤΗ: Θεέ μου, ὅποιο ἄδικο σήμερα ἔρθει γιὰ νὰ μὲ πληγώσει, βοήθησέ με νὰ μὴν ξεχάσω ὅτι ὑπάρχει ἡ Δικαιοσύνη Σου, ποὺ θὰ τὸ ἐπανορθώσει.
ΤΕΤΑΡΤΗ:  Πατὲρα, εὐλόγησε τὸ σπίτι μας σήμερα καὶ ὅλους ποὺ μένουν ἐδῶ σ’ αὐτό. Δῶσε μας εἰρήνη καὶ ἀγάπη. Ἔτσι, ὅλοι ποὺ ἔρχονται, νὰ μποροῦν νὰ νοιώθουν βαθειὰ μέσα τους τὴν εὐλογία Σου.
ΠΕΜΠΤΗ: Προσπαθῶ ν’ ἀκολουθῶ τὸ θέλημά Σου, μελετώντας τὸν Νόμο Σου καὶ ἐφαρμόζοντάς τον.
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ: Ἔλα, Πανάγιο Πνεῦμα, αὐτὴν τὴν ὥρα καὶ εὐλόγησέ με. Δῶσε μου σύνεση γιὰ νὰ νουθετῶ σωστά. Δῶσε μου σωστὴ κρίση, γιὰ νὰ μπορῶ νὰ κάνω τὸ σωστό.
ΣΑΒΒΑΤΟ: Ἡ ἀγάπη Σου, Θεέ μου, μὲ γεμίζει. Ὅταν σκέφτομαι ὅτι μ’ ἀγαπᾶς, δὲν παραπονοῦμαι γιὰ ὅση ἀγάπη δὲν βρίσκω καμιὰ φορὰ ἀπὸ τοὺς συνανθρώπους μου. Ἡ ἀγάπη σου μὲ γαληνεύει ἐσωτερικά.
ΚΥΡΙΑΚΗ: Εἶμαι λευτερωμένος, εἶμαι νικητής. Μιὰ βδομάδα δούλεψα, πάλεψα, ἔπεσα, σηκώθηκα, ξανάρχισα ἀπὸ τὴν ἀρχή. Νίκησα μὲ Σένα πάντα στὸ πλευρό μου, μὲ τὴν βοήθεια τῶν Μυστηρίων Σου
Ὅταν τὸ σκέφτομαι ὀρθώνομαι, χαμογελῶ.
Σ’    ε ὐ χ α ρ ι σ τ ῶ .