Τετάρτη 30 Μαρτίου 2022

Προσευχητικὲς Νύξεις


 

5η  ΠΡΟΣΕΥΧΗ  

 ΑΓ. ΣΩΦΡΟΝΙΟΥ

Σαχαρωφ, (+11.7.1993)


 Χάρισέ μου, Κύριε, νὰ γνωρίσω τὴν ἀλήθεια Σου πρὶν νὰ φύγω ἀπ’ αὐτὴν τὴν ζωή. Παράτεινε τὶς ἡμέρες μου ἕως ὅτου Σοῦ προσφέρω μετάνοια ἀληθινή. “Μὴ μὲ πάρεις ἀπὸ τὸν κόσμο αὐτὸ στὴ μέση τῆς ζωῆς μου, ἀλλὰ παράτεινε τὶς μέρες μου” (Ψαλμ. 101,25), καὶ ὅταν εὐδοκήσεις νὰ βάλεις τέρμα στὴ ζωή μου, προγνώρισέ μου τὸν θάνατό μου, ὥστε νὰ ἑτοιμασθεῖ ἡ ψυχή μου πρὸς συνάντησή Σου.

Ἐκείνη τὴν ἡμέρα, ποὺ θὰ εἶναι μεγάλη καὶ ἱερὴ γιὰ μένα, ἔλα μαζί μου, Κύριε, καὶ “δός μου τὴν χαρὰ ποὺ φυγαδεύτηκε ἀπὸ τὶς ἁμαρτίες μου, προσφέροντάς μου τὴν ἀγαλλίαση ποὺ προέρχεται ἀπὸ τὸ σωτήριο ἔλεός Σου” (Ψαλμ. 50,14). Καθάρισέ με ἀπὸ κάθε ἁμάρτημα, φανερὸ ἤ κρυφό, ἀπὸ κάθε παράπτωμα μυστικό, καὶ ἀξίωσέ με νὰ Σοῦ προσφέρω καλὴ ἀπολογία ἐνώπιον τοῦ φοβεροῦ Βήματός Σου.  ΑΜΗΝ.