Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2022

Η ΠΑΝΑΓΙΑ αποκάλυψε γιατί είχαμε ΠΟΛΕΜΟ το 1940 στην Ελλάδα !!! (Μαρτυρία τοῦ μακαριστοῦ πλέον Νικ. Γκάτζαρου ἀπὸ τὰ Ἰωάννινα).

 

 


Σύμφωνα με την επίσημη αναφορά του κ. Νικόλαου Γκάτζαρου , το περιστατικό συνέβη στις 3 Μαρτίου 1941 περί τις 8μμ, όταν μετέβη ο ίδιος  σε μικρό ύψωμα παρακείμενο του καταυλισμού του Λόχου στον οποίο βρισκόταν. Εκεί, συνάντησε την Παναγία μαυροφόρα. Αυτή είπε στον ευλαβή ανθυπασπιστή τα εξής: 

 «Είμαι η Παναγία. Μη φοβάσαι, παιδί μου. Εγώ ενεφανίσθην να σου ειπώ ΤΡΕΙΣ ΛΟΓΟΥΣ, ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΝΑ ΜΗ ΛΗΣΜΟΝΗΣΗΣ.

 1) Ο παρών πόλεμος εκηρύχθη απροκαλύπτως και αναιτίως υπό της Ιταλίας εναντίον της Ελλάδος, ΑΛΛΑ, ΘΕΛΗΜΑΤΙ ΜΟΥ, Η ΕΛΛΑΣ ΘΑ ΕΞΕΛΘΕΙ ΤΟΥΤΟΥ ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ. 

 2) Ο πόλεμος ούτος εκηρύχθη εναντίον της Ελλάδος, ίνα γνωρίση ο κόσμος ότι ΑΦΟΡΜΗ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΙΣ ΤΟΥ ΕΚ ΤΗΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ, ΚΑΘ' ΗΝ ΥΒΡΙΖΕΝ, ΕΒΛΑΣΦΗΜΕΙ ΤΑ ΘΕΙΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΕΡΡΕΠΕ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΕΚΦΥΛΙΣΜΟΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΚΟΛΑΣΙΑ ΚΑΙ ΟΥΤΩ ΣΥΜΜΟΡΦΩΘΗ, ίνα μάθη ότι υπάρχει και προΐσταται μία ανωτέρα δύναμις, κυβερνώσα και διέπουσα τα πάντα και τους νόμους του Σύμπαντος, Ο ΘΕΟΣ, τρανότατα δε τεκμήρια της υπάρξεως ταύτης είναι τα συχνά θαύματα των Αγίων της Εκκλησίας του Χριστού.

 3) Έδει να μάθη ο κόσμος ότι ΤΟ ΔΙΚΑΙΟΝ ΠΑΝΤΟΤΕ ΥΠΕΡΙΣΧΥΕΙ ΤΗΣ ΒΙΑΣ. «Ανάφερε λοιπόν ταύτα και εγγράφως εις τον Διοικητήν σου, ίνα μη πτοηθή προ ουδενός κωλύματος, καθότι ΥΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΝ ΜΟΥ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΤΡΑΤΟΣ ΘΑ ΝΙΚΗΣΕΙ».

Πατῶντας τὸν παρακάτω σύνδεσμο μπορεῖτε ν' ἀκούσετε τὸν κ. Νικόλαο Κάτζαρο.

 https://www.youtube.com/watch?v=Axj-3SDTOKs