Τετάρτη 3 Ιανουαρίου 2024

Προσευχητικὲς νύξεις

 

 

 

ΠΡΟΣΕΥΧΗ

ΑΓ.  ΣΕΡΑΦΕΙΜ τοῦ ΣΑΡΩΦ .



  • Ἄκουσε, Κύριε, μιὰ καρδιὰ ποὺ Σὲ ἐπικαλεῖται. Μὴ βλέπεις τὰ κακά μου ἔργα. Ἐπίβλεψε στὴν ἀσθένεια τῆς ψυχῆς μου καὶ σπεῦσε νὰ μὲ θεραπεύσεις ἀπὸ τὰ βαριά μου τραύματα. Δῶσε μου καιρὸ μετανοίας, μὲ τὸ ἔλεος τῆς φιλανθρωπίας Σου. Ἐλευθέρωσέ με ἀπὸ τὰ πάθη. Μὴ μὲ κρίνεις, σύμφωνα μὲ τὴν δικαιοσύνη Σου. Μὴ μοῦ ἀνταποδώσεις κατὰ τὰ ἔργα μου, γιὰ νὰ μὴ χαθῶ ἐντελῶς.

  • Δεῖξε, Κύριε, τὴν καλή Σου διάθεση, ὥστε νὰ ἀνοιχθεῖ καὶ γιὰ μένα ἡ θύρα τῆς Βασιλείας Σου, νὰ εἰσέλθω σ’ αὐτή, νὰ συγκαταριθμηθῶ μὲ τοὺς εὐφραινομένους ἀπὸ τὸ φῶς τοῦ προσώπου Σου καὶ νὰ κληρονομήσω τὴν αἰώνια ζωὴ στὴ Βασιλεία Σου. Μὲ τὴ χάρη καὶ τὴν εὐσπλαγχνία τοῦ Μονογενοῦς Υἱοῦ Σου, Ἰησοῦ Χριστοῦ, μαζὶ μὲ τὸν Ὁποῖο εἶσαι εὐλογημένος καὶ μὲ τὸ Πανάγιο καὶ Ἀγαθὸ καὶ Ζωοποιό Σου Πνεῦμα, τώρα καὶ πάντοτε καὶ στοὺς αἰῶνες τῶν αἰώνων.

Αμην