Πέμπτη 4 Απριλίου 2024

Προσευχητικὲς Νύξεις.

 

 

 

ΠΡΟΣΕΥΧΗ


Ἁγίου Νικοδήμου Ἁγιορείτου.




  • Ἰησοῦ μου, Ἐσὺ ποὺ δημιούργησες τοὺς Ἀγγέλους καὶ εἶσαι Κύριος αὐτῶν τῶν ἀΰλων ὄντων, ποὺ Σὲ δοξολογοῦν ἀσίγητα, Σὲ δοξολογῶ, ποὺ καλλώπισες ὅλα τὰ κτίσματα. Σ’ εὐχαριστῶ, γιατὶ μὲ τὸ λογικὸ ποὺ μοῦ ἔδωσες τὰ βλέπω καὶ τὰ χαίρομαι.

  • Ἰησοῦ μου, ποὺ μ’ ἕνα Σου νεῦμα ἔφτιαξες τὸν οὐρανό, ἐξομολογοῦμαι ὅτι μὲ τὸ βάρος τῶν ἁμαρτιῶν μου διστάζω νὰ σηκώσω τὸ βλέμμα μου νὰ τὸν δῶ. Ἐσύ, ποὺ κατασκεύασες τὸν ἥλιο καὶ τὴν σελήνη, φώτισε τὴν ψυχή μου.

  • Ἰησοῦ μου, ποὺ διακόσμησες τὸν οὐρανὸ μὲ τ’ ἄστρα, κόσμησέ με μὲ τὰ χαρίσματά Σου. Ἐσὺ ποὺ ζωγράφισες τὴ γῆ μὲ τὰ πολύχρωμα κι εὐωδιαστὰ λουλούδια, κάνε νὰ βλαστάνει κι ἡ ψυχή μου ἄνθη τῶν ἀρετῶν.

  • Ἰησοῦ μου, ποὺ ἔκανες νὰ βγάζουν τὰ δέντρα διαφόρους ὡραίους καρπούς, πλούτισέ με μὲ τοὺς καρποὺς τοῦ Ἁγ. Πνεύματος. ΑΜΗΝ.